Support

Kontakta oss
Våra öppettider:
Helgfria vardagar: 09 - 16
E-postadress:
Supportnummer:
FAQ
Kan vi få våra fakturor per e-post?
Självklart! Ring eller maila oss så ser vi till att det ändras från och med nästkommande månad.
Glöm inte att skriva med era uppgifter om ni mailar oss.
Vad har jag för priser när jag ska ut och resa?
Inom EU ringer och surfar du precis som hemma. För länder utanför EU kan du läsa mer på HÄR.
TIPS! Glöm inte att aktivera dataroamingen i dina inställningar och starta om telefonen för en fullbordad anslutning. Detta gör du när du kom fram till er destination.
Vad gör jag om jag blivit av med mitt SIM-kort?
Ni kan antingen spärra ert SIM-kort i vår mobilapp eller genom att logga in på vår portal via hemsidan. I samband med att ni spärrar
SIM-kortet så skickas ett nytt ut per automatik.
Önskar ni hjälp av våra medarbetare så är ni mer än välkomna att kontakta oss genom att ringa in.
Kan jag behålla mitt nuvarande telefonnummer?
Självklart kan du välja att behålla ditt nummer! Du får ett meddelande av oss med datum och tid när din nummerflytt är godkänd.